Wednesday, February 9, 2011

10 Sebab Orang Biasa nak jadi Justin Bieber



Cuba teka sape penyanyi remaja yang tengah meletop sekarang??? Alaaa, kacang jer soalan tuh, mesti korang semua dah tawu jawapannye ek. Mestilaa si JB tuh, bukan Johor Bharu tapi Justin Bieber. Yang chumell2 tuh, yang suara x garau tu... hehe... mesti korang kenal kan? kan?


hehe... aku memang femes!!


Baru baru neh, JB dijemput sebagai guest dalam rancangan selebriti David Letterman's Show. Dalam rancangan tuh si David yang tua lagi beruban banyak mulut tanya soalan cepumas kat JB, "what are the Top 10 Reasons its fun to be Justin Bieber?" dan si JB dengan bangganye menjawab sambil terkembang hidung melambai lambai kat David :




10. Seronok jadi pop star nih sebab tak payah pegi audition ngan Steven Tyler.
9. Setiap pagi bodyguard aku C.I.A.
8. Kutuk la aku, balik nanti konfem 50000 budak pempuan akan serang rumah ko ngan ko skali kena
7. Kalau aku demam, doktor aku akan buat lawak bodoh ( jokes ) pasal “Bieber fever”.
6. Dapat pegi The Late Show dan jumpa peberet idol aku, Paul Schaffer.
5. Kat kedai gunting rambut aku juz cakap, “Give me the me.”
4. Yang no. 4, sila usha Justin Bieber Never Say Never, di pawagam 11 Februari neh.
3. Akan membintangi CBS show “CSI: Bieber”.
2. Kalau aku tweet tweet “I just sneezed” berjuta juta orang akan balas "semoga cepat sihat".
1. Baca fan mail dari Letterman

4 comments:

zuhimi said...

haha... siot jer... =)

Azwa Mohamad said...

nape lak???? hehe, mesti peminat justin neh....

mila said...

budak2 boleh r minat dia hikhikhik...

Azwa Mohamad said...

opss... budak2 xleh, 6t dorang kena bieberfever