Sunday, January 23, 2011

Grrrrrrram.....Selipar pun nak rembat!!!

macam ni laa lebey kurang slipper saya, cuma kaler itam n kelabu jer
waaaa.... rndunye kat selipar saya
Kejadian ni berlaku pada pukul 2pagi tadi sewaktu saya tengah syok melayan FB ngan Blog. Duduk2 dulu sume, meh sini nak story..
Huh, berasap telinga saya pagi tadi. Tengah tengah x tahan nak pegi toilet neh, saya tercarik carik mana selipar bucuk kesayangan saya tuh. Yelaa.... mmg la x mahal sangat tapi mahal la jugak, kekekeke.... 

Okeyh2, sebelom tu mood tengah hepi cuz traffic blog naek melambung!! Tapi masa kat luar bilik, saya nampak ada satu pasang selipar yang buruk warna hitam. Lepas tu dah meremang bulu roma takot ada orang jahat ke... Bukan boleh percaye mamat2 kat UKM neh. Suka suki je masuk asrama pempuan!
Time nampak selipar itam tu, saya zikir dulu sket2 nak tenangkan hati. Tapi niat nak ke toilet still ada xde macam chipsmore lak. Saya pun carik la selipar itam kelabu saya yang chumell tuh, 
*
cari....
*
*
*
*
*
*
*
*
cari....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
dan teros mencari
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
carik lagi...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
dann....
*
xde???Selipar tu hilang! AAAaaaaaa!!!(menjerit dalam kerongkong jer la) yelaa,kalau jerit kuat2 takot nak 'terke' plak, teros hilang mood saya nak ke toilet. Bukan setakat hilang mood jer, datang mood baru lak. Teros meruap ruap perasaan marah kat orang yang 'tuuuut' tuh. Kurang asam jawa! Tawulaaa saya sekarang yang selipar itam tu dia tukarkan dengan selipar saya yang dia amek. 

Eiiii....wth!!! Geram kowt, amek selipar baru orang tapi bagi selipar buruk. Ape kejadahnya orang tu kan, selipar pun lapar gak ke?? Maen rembat jer, x sedar dosa pahale?? Eiiii!!!! mmg bengang saya. Kalau jumpa orang tuh, taw la 6t saya pijak2 kaki dia!! Biar sampai xleh jalan..Eeeeiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dahlaaa selipar tu baru beli! grrrrrrr.......

Dan yang Xbleh blaa plak selipar membe bilik sebelah saya pon kena amek gak, tapi dijumpai di pintu kat ampaian. Huh... maknanya dia pun nak curik selipar tu jugak, tapi x padan kowt so dia cilok saya punye.  *#@$%^* betol laaa!!! Apalaa manusia zaman sekarang, selipar pun gian... so lepas neh kalau korang duk hostel especially UKM jaga2 la selipar jepun korang ek lg2 yang fancy fancy gitu, esok korang bangun pagi.. dah hilang!!
Psstt.... peringatan jer ;(
owh selipar jepunku, dimanakah kau menghilang??


8 comments:

TS said...

huhu..slipper jepun pon nk rembat..
xagak2 la diorg ni..huhu

Azwa Mohamad said...

tu laa pasal.... menyumpah nyumpah saya.. huhu

Anonymous said...

hantu selipar lah yang amek..alah sedangkan kalau g masjit kat pjayanih ada gak banyak kes hilang selipar n kasut..husbandpun pernah kena=)

Azwa Mohamad said...

Ada ek hantu selipar?? hehe... ;)

Anonymous said...

tulah pasai hantu selipar jepun?apetah selipar jepunpun nak rembat

Azwa Mohamad said...

alamak.... lps ni kena sorok selipar jepun dalam bilik la plak ek???

forever love said...

haha..tue perkara biasa kalo kat asrama..so lepas nie..seliper masuk dalam bilik erk...

Azwa Mohamad said...

ok... nasihat diterima.. ;)