Friday, August 19, 2011

Kejut Sahur

Kalau nak kejutkan orang bangun sahur, memang kena kerah tenaga lebih. Sebab ni lah tugas paling mencabar. Jadi kita kenalah guna cara yang terbaik dan paling efektif. Contohnya macam ni :

1) Jerit nama dia kuat kuat


2) Letak jam loceng betul betul kat telinga dia


3) Tarik bantal yang dia guna buat tidur


4) Tarik selimut yang dia gunakan


5) Tutup kipas ataupun air cond


6) Tendang katil tempat orang tu tidur


7) Pegang ibu jari kaki dia lepas tu tarik kuat kuat macam toyol buat


8) Simbah air sebaldi


9) Goyang badan dia lepas tu jerit hantu! hantu! 


10) Tarik badan dia sampai ke meja makan....

Dah!!! Senang je kan, selamat mencuba dan selamat beramal! (^__^)V
bangun sahur tu cover sikit muka ;)

42 comments:

Albenz said...

tolong kejutkan sahur saya bleh..hehehee

laskar pelangi said...

mak aiiiiii! memang kena balun ahhh bila sedar tu..rasa nak sepak je kan kejutkan cra tu semua =D

Ct Aja said...

Hahahhaha, malangnya sape jadi roomate dia..wkakakakka

♥Aien Najwa♥ said...

Hahaha..=))
nak kejutkan spe nie???..
org yang liat bangun nie memang kene kerah cmtu..
kalo x, masak laaaaa..
kn3???..=))

khairul akmal azman said...

simbah air sebaldi..
kah3..
hehe...
header baru skandal gua ni..

Mohammed Faizal said...

last sekali kalau tak bangun, bacakan yasin je la. Allah lebih menyayanginya

i am S!L4H.. said...

coppp.

no 10!

haha

misspurple said...

hahah tp awk tau ? sume cara 2 x bkesan..mmber2 uma nsa kjut nsa shur,nsa wat dunno je..mak pon xnak kejut da sbb nsa suka marah2 bila org kjut bgun pg pas2 da pg nsa mrah plak,npe x kejut -.-'

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

haha . orang liat nak bangun camtu jep kejutnye

hhe

:)

BuLat i2 CirCLE said...

xleh pakai r tip 2 zaman skrg . Org2 dh imun kt skil2 cm 2 . Skung pakai care halus . Gosok2 pale die cm mak ayah dieorg wt mase kecik2 . Bila rase ada rase kaseh syg bru dieorg cpat bgun . Hahaha

~SaL IjOu~ said...

nak tambah lagi satu..men rekorder lagu ala2 sumbang gitu..kalo x bangun jugak x tau nak kata apa..hehe~

ORLANDO AHMAD said...

pijak kaki = akak gua

sapu air sejuk = mak

cakar kaki = john si kucing

life gua sebagai pesahur di pagi ramadhan

aiNa yaZiD said...

hahaha..dulu, ada member tak bangun kawan2 aiNa baca kan yassin kat telinga dia. tak sampai 3 saat da bangun.~! Bangun muka mcm nak nangis pulak tu. sgt berkesan..(^^,)

Abang Stalker said...

cucuk idung dia biar x bernafas.haha

budakijaupendek said...

tarik bulu hidung die. haha

Lea IsNaw! said...

buatkan Ho Ho Horlick

konpem bangun

kekeke

dill said...

macam mane nak gerak senior lak? lambung laju2?

dill.

shida'R said...

kalo buat mcm ni kat hosemate jawbnya xbtego la hahaha...adoii..novexx novexx..

Wanie said...

hahaha..sume care kejam ni..kalau berani boleh la buat,,kang tak sempat nak buat dah kena penampo..panggggg :)

nazirah said...

hahaha mmg terbaek ar cara2 di atas tp .. mcm kejam la kalau nak gune kpad prmpn.. prmpn kn lmbt biasa yg ssh sgst nak bgun lelaki kan hehe

Sarah Mohd Saleh said...

macam cool2 jek ko unyer petua nih der.

fatinming said...

anak orang tu, tak pasal, kita buat mcm tu, penampar singgah dekat muka, haha

eikieyn said...

haha heret sampai ke meja makan..mujur klau org tu kurus. tp kalau org tu 2 kali ganda badan si penarik..cane agak nye yer. :P larat ker?

masyiu said...

kalo aqu...ignore je weh...hehehe..=)

aku said...

kata je kat org tu.."kt pdg masyar da rmai org tugu da.."konpem dia bgun..hahah

Saiazuan said...

#10 tu best..haha

syrupmasin said...

err..kentut dekat muke dy pon oke jugak :P

muhamad hanif said...

dia tu sapa ?

jengjengjeng !


ahahahahahahahahhahahaha

Faraa Eiman's said...

hahaha , aku bukan jenis yang suka sahur , bagi mak aku bace , ok gax nieyh ;p

ILA HonEyBuNNy said...

hehe...bangon3.....

ila datang gerak sahur neh...ngeh3...

bangonnnnnnnnnnnnnnnnnn ( jerit kuat2 neh..)hehehhe

Far8 budak baik said...

nk senang lagi..
sepak je kuat2..
pastu dy mesti bangun terkejut...
kita pun wat2 tanye..
nape kau tetibe bangun..
hahahaha

shedameor said...

budak tu mati terkejut kena gerak macam tuu. haha

putry arisa said...

giler dhsyat kow azwa.. huhuhu.. =)

Siti Mashitah Saidin said...

hihihi... kalo jerit hantu konform bangun!

Shamsuddin Amin said...

naseb la ak x susah nak bgun...
hehehe

sifu im said...

rotan je ngn getah paip..wt ala2 sakaratul maut..

FaRaH_fUnKa_WeIrD !! said...

ermmmss...mg payah nk kejut org sahur..geram tol.. >,<

ak tampar muka depa pon,depa xbgun2..mati kutu aku..dgn aku sndri tga mamai..haha

vampire's lovex said...

biar je dia...jangan krjut..biar mati kelaparan besok hahahaha

ade2mama said...

bace surah yasinnnnnnnnnnnn kt telinga dye..law lgy ramai join lgy bgus:)

cik bulan said...

haha...saye picit idong je..sure bgn punye..hahaha

amir aizat said...

setuju dgn ade2mama ni, haha

Aisyah Aina said...

seksa je....sepak jugak kang...