Tuesday, June 28, 2011

Malangnya~~~

Tadi masa lepas masak ( cehh masak pon nak cakap ) Miz tengok pintu bilik kazen terbukak. Tetiba je minda jahat menghasut " pegi la skodeng bilik dia kejap tengok ada mende... "

Tanpa rasa bersalah dan belas kasihan, Miz pon masuk bilik dia ( lupa nak cakap, dia umur 7 tahun... ). Masuk masuk ternampak atas katil dia ada kotak parfum. Miz sangat eksaited bila tengok kotak minyak wangi sebab bila ada kotak mesti ada minyak wangi dalam tu ( sila betulkan kalau teori ni salah~~ )

Dengan rakusnya, Miz bukak kotak tu..... memang ada minyak wangi pon. Yesss!!! Parfum lelaki tapi takpelaa nak tengok je kan. Macam biasa bukak minyak wangi kita kena tarik penutup dia baru boleh hidu baunya. So Miz pon dengan senang hati tarik laa, sekali...................                        
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Argh!!!!! 
Minyak wangi tu takde inner cap, habis tersembur ke hidung. Demm!!!! Sampai sekarang melekat baunya. Grrrrrr......

P/S : Lain kali jangan main barang orang, kang dah kena

35 comments:

khairul akmal azman said...

tuela niat x betul..
hehe

Miz Novexx said...

hahah, nak berubah la lepas ni

hana nabihah said...

hahahaha lawak ! sifat menggeledah mmg ada kat setiap perempuan :p

cucu umie said...

kena berhati2 len kali..hehe kan dah melekat bau tu..

zie_ira said...

kekeke,,tu la,,syok benor nak mnggeledah,,hehe,,tp mmg sikap ppuan,,suka nk tgok2 ,,ira pon kdg2 cmtuh,,hehe

khairul akmal azman said...

pasni berubah k..
x berubah..tarik2 tinge laju2

Abang Stalker said...

hahaha..lu kena beb.jgn berubah,tp balas blk ;P

hatikubaik-mohdhazlan Dreadlock said...

huhu ...xpayah mandi la 3 hari ...keh2 :)

Wanie said...

haha..nak ckp padan muke boleh? :P

dill said...

haha!

konfem wangi bak sutera kan senior?

dill.

Raji and Yeen said...

haaa ....kn daa kena miz..laen kli jgn wat ag yer,,x pasai2 wangi jer ko smlamn

b0an said...

rasekan...hhaha

Gua Tertidur said...

hahahaha..padan muka!

Miz Novexx said...

tolong la jangan cakap PADAN MUKA, sadis giler~~~ T_T
hahaha

ika said...

hahaha~ padan muka MN!!!! len kali skodeng brg org lagi tau!

Bella Bell said...

hahaha.. nasib baik minyak wangi yang melekat kat hidung.. kalau minyak busuk? hehehehhe!!~



^^

sabella mohamad said...

tu laa
gatal lagi nk skodeng
hihi

Abang Stalker said...

PADAN MUKA..HAHAHA

muhamad hanif said...

HHAHAHAHAH..

tula jahat sgt kan da..

KecohAbes said...

tu la..niat xbaik lg..kekeke~!

YanaMIB said...

haha comel..kejap je dpt balasan ye =P

misz sheyla said...

hhahahahaha...tu la...niat tu yg penting...kan da kena

tumitKAKIkuLUKA said...

hahahaha..nasib.nasib..sape sangka kan...dont play2 at home.nganagnga~;)

apik pehe said...

haha..itu la..masuk lagi tanpa bgtau kat orang punyer bilik

Raji and Yeen said...

kalau cmni kau bau bnder busuk* (taknak sebut) pun jadi wangi juga..

Scya Lollita said...

pengajaran tu . haha

cikpuanWani said...

hahaha :D sedap tak bau dia ? :P

Abang Stalker said...

mst pas kne spray tu bulu idung tegak xmo kendur kn?haha ;))

hana nabihah said...

papapadaaannnnnnnnn mukeeeeee :D

Miz Novexx said...

menyorok dalam selimut~~~ tak nak tunjuk muka lagi :(

apik pehe said...

hahaha..takyah tunjuk muka..sorok pale jer

Abang Stalker said...

hahaha..bulu idung tegak!mmg r malu nk tnjuk mke :P

Abang Stalker said...

Azwaliza azman,pki topeng shin chan tau.sesuaiiii~hehe..comel ;)

Mama Gee said...

mesti pening2 lalat kejap hehee

masyiu said...

hahah..point aqu kat 'ko masak kew??'..hik3~~